کد خبر: ۱۵۶۲۷۴
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۵/۸

تراکنش های بیشتر در چارچوب کانال مالی سوییس انجام می شود
مقام ارشد سوییسی:

تراکنش های بیشتر در چارچوب کانال مالی سوییس انجام می شود

سخنگوی دبیرخانه اقتصادی سوییس از انجام تراکنش های بیشتر در چارچوب کانال مالی سوییس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقامات آمریکایی ضمن اعلام حمایت، تضمین های لازم را در این خصوص داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ماتیس نادین با اشاره به اجرای سازوکار کانال مالی سوییس به ایسنا گفت: پیشرفت های بسیاری در این زمینه حاصل شده و شرکت های بیشتری اعلام مشارکت کرده و احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد انجام تراکنش های بیشتری خواهیم بود. تاکنون یک تراکنش مربوط به صادرات داروی سرطان با موفقیت تکمیل شده است.

وی افزود: مقامات آمریکایی ضمن اعلام حمایت، تضمین های لازم را در این خصوص داده اند و در حال رایزنی با آمریکا و سایر طرف ها هستیم اما نمی توانیم اطلاعات فردی تراکنش ها را اعلام کنیم.

این مقام سوییسی ادامه داد: در حال حاضر تنها شرکت های سوییسی که مقر آنها در سوییس قرار دارد می توانند از این کانال مالی درحوزه صادرات اقلام کشاورزی، مواد غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی استفاده کنند.

نادین گفت: از آنجا که این دبیرخانه اختیار قانونی برای جلب مشارکت شرکت های خارجی در این کانال را ندارد، برنامه ای برای فراهم کردن امکان مشارکت شرکت های غیرسوییسی وجود نخواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepress

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ