کد خبر: ۱۵۶۲۹۱
۱۳:۳ - ۱۳۹۹/۵/۸

۶۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی با داخلی سازی لوله های نفتی
سرپرست سازمان ایدرو خبر داد:

۶۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی با داخلی سازی لوله های نفتی

سرپرست سازمان ایدرو از داخلی سازی ۴۰ هزار تن انواع لوله های بدون درز نفتی در مجموعه لوله گستر اسفراین و صرفه جویی ارزی بیش از۶۰ میلیون یورویی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازمهر، امیر بیات در بازدید از مجتمع تولید لوله اسفراین گفت: با تکیه بر توان تولید داخلی حدود ۴۰ هزار تن انواع لوله‌های بدون درز جداری و جریانی در این مجموعه سفارش گذاری شده که با تولید آنها از خروج بیش از ۶۰ میلیون یورو ارز جلوگیری می‌شود.

وی افزود: با عملیاتی شدن این قرارداد علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، هزینه تمام شده نهایی این میزان سفارش برای صاحبان کالا حدود ۴۵۰ میلیارد تومان ارزان‌تر خواهد بود.

بیات ادامه داد: برای تأمین شمش مورد نیاز این کارخانه که توسط فولاد اسفراین تأمین می‌شود به ۳۰ هزار تن آهن اسنفجی نیاز است که تأمین آن از طرق مختلف با همکاری وزارت صنعت و سایر بخش‌های مرتبط در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، دو مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تحت پوشش سازمان ایدرو به عنوان قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می‌شوند. فولاد اسفراین به عنوان تنها تولید کننده لوله‌های فولادی بدون درز در ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه بوده که امکان ساخت ۱۴۰ نوع فولاد آلیاژی را دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ