کد خبر: ۱۵۶۳۴۷
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۵/۱۱

توضیح  سهم دارای صف فروش درباره کاهش تولید + شایعه افزایش سرمایه

توضیح سهم دارای صف فروش درباره کاهش تولید + شایعه افزایش سرمایه

شرکت مارگارین‌ که امروز با صف فروش همراه بود، درباره کاهش سقف تولید ماهانه ۸ تا ۱۰ هزار تنی و شایعه درصد بالای افزایش سرمایه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مارگارین‌ که با سرمایه 84 میلیارد تومانی در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس حضور دارد و امروز با صف فروش همراه بود، درباره شایعه افزایش سرمایه توضیح داد.

براساس این گزارش، "غمارگ" اعلام کرد: پیرو ارائه گزارش های قبلی مبنی بر وضعیت فعلی واردات روغن خام و میزان تولیدات و با توجه به مشکلات ناشی از تأمین روغن و عدم تخصیص به موقع ارز توسط بانک مرکزی و شرایط شدید ناشی از تحریم ها و کاهش ذخایر روغن در  بر روند تولید این شرکت از ابتدای سال 99 تاکنون تأثیر قابل ملاحظه داشته که موجب کاهش سقف تولید تا میزان حداکثر بین 8 تا 10 هزار تن در ماه بوده است.

در خصوص شایعات مطرح شده در ارتباط با درصدهای بالا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی ها ، شرکت مجوز افزایش سرمایه از محل آورده نقدی ، سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی به صورت کلی از سهامدار عمده ( شرکت توسعه صنایع بهشهر ) را دارد لذا موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین پس از اخذ نظر نهایی و گزارش کارشناس رسمی دادگستری و همچنین گزارش توجیهی افزایش سرمایه در هیئت مدیره طرح و در صورت وجود صرفه و صلاح شرکت در دستور کار خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ