کد خبر: ۱۵۶۴۵۲
۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۵/۱۴

نتیجه دو مجمع شرکت بورسی مشخص شد/ زمان تقسیم سود

نتیجه دو مجمع شرکت بورسی مشخص شد/ زمان تقسیم سود

دو مجمع سالانه و فوق العاده شیشه و گاز برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی و افزایش سرمایه ۹۸ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، مقرر شد ۹۲ تومان سود نقدی توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه شرکت شیشه و گاز صبح روز دوشنبه 13 مرداد با حضور 74.2 درصد سهامداران در محل شرکت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات میدره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 679 ریال سود محقق شده، 920 ریال سود نقدی برای هر سهم معادل 135 درصد توزیع شود.

همچنین مجمع فوق العاده با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه پس از برگزاری مجمع سالانه برگزار شد و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 89 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. براین اساس، "کگاز" به منظور تامین مالی بخشی از طرح های توسعه ای ، سرمایه فعلی را از 45 به 95 میلیارد تومان رساند.

سود سهامداران با حروف الف تا چ از یک تا 30 آبان، حرف ح تا س از یک تا 30 آذر، حرف ش تا ل از یک تا 30 دی و حرف م تا ی از یک تا 30 بهمن پرداخت می شود که نحوه پرداخت و مدارک مورد نیاز به اطلاع می رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ