کد خبر: ۱۵۶۴۸
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۷/۶

خبر مثبت انبوه سازان/موافقت بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیونی و قابل انتقال
رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان علام کرد:

خبر مثبت انبوه سازان/موافقت بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیونی و قابل انتقال

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن از موافقت ضمن بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیون تومانی ساخت و قابل انتقال به خریداران خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جمشید برزگر در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت راه و شهرسازی و دولت با بسته پیشنهادی کانون انبوه‌سازان برای بحث مسکن در برنامه ششم توسعه موافقت کرده یا خیر؟ به فارس گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی صنعت ساختمان در برنامه ششم برنامه‌های خود را به دولت و مجلس ارائه کردیم، تا موانع تولید برداشته شود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که خوشبختانه سرانجام با آن موافقت شده است، بحث پرداخت تسهیلات ساخت قابل انتقال به نام خریداران بوده است. بانک مسکن به تازگی موافقت ضمنی خود را با پرداخت وام ساخت تا سقف 100 میلیون تومان و انتقال آن به نام خریدار اعلام کرده است.
 
برزگر با اشاره به اینکه پیشنهاد ما برای شهرهای بزرگ و به خصوص تهران 120 میلیون تومان بوده است،‌گفت: این وام قرار است به انبوه‌سازانی که عضو کانون انبوه‌سازان و دارای پروانه صلاحیت از وزارت راه و شهرسازی هستند، بدون سپرده‌گذاری پرداخت شود.قرار است بانک مسکن به پروژه‌هایی که 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند این وام را در چند قسط پرداخت کنند.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناهید | ساعت ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۷/۷
2
1
پاسخ
وام به چه کسانی وبا چه شرایطی تعلق میگیرد شامکل همه ی مستاجران میشود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ