کد خبر: ۱۵۶۴۸۶
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۵/۱۴

نخستین معامله املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه در بورس کالا + شرایط
با عرضه ملک تجاری ۱۷ متری رخ می دهد:

نخستین معامله املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه در بورس کالا + شرایط

با اعلام عرضه یک ملک تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس و به قیمت پایه ۱.۶ میلیارد تومان، نخستین معامله املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه آماده انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اولین عرضه املاک و مستغلات وزارت راه در بورس کالا ، عصر دیروز با اعلام یک ملک تجاری به مساحت ۱۷.۱۶ مترمربع و متعلق به شرکت عمران  شهر جدید پردیس آماده انجام شد که قرار است ۲۹ مرداد در تابلوی فرعی بورس کالا به قیمت پایه ۱.۶ میلیارد تومان و به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی قساط ۴۸ ماهه انجام شود .

براساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند به یکی از ۸۶ شرکت کارگزاری عضو بورس کالا مراجعه کنند تا پس از بازدید ملک و با تودیع تضمین به میزان ۳ درصد قیمت پایه به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی ، مجاز به حضور در حراج باشند.

تاریخ تنظیم مبایعه نامه ۵ روز کاری بعد از انجام تعهدات مالی متقاضی (واریز بخش نقدی و سپردن چکهای اقساط) و تاریخ تحویل سه روز کاری بعد از تاریخ تنظیم مبایعه نامه و تا پایان ساعت اداری خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در خصوص ارزیابی کارشناس دادگستری، جزییات قرارداد و تصاویر این واحد تجاری اینجا قابل مشاهده است.

همچنین ۷ واحد تجاری دیگر متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مرحله بعدی عرضه بورس کالا است که فرایند اجرایی آن در حال نهایی شدن است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ