کد خبر: ۱۵۶۵۰۷
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۵/۱۴

جزئیات جدید از دستگیری حامیان طالبان در تهران و تیراندازی در سعادت‌آباد
فرمانده انتظامی تهران توضیح داد:

جزئیات جدید از دستگیری حامیان طالبان در تهران و تیراندازی در سعادت‌آباد

فرمانده انتظامی تهران از بازداشت ۱۹ نفر از حامیان طالبان در پارک ملت خبر داد و درباره حادثه تیراندازی اوباش در منطقه سعادت‌آباد نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح کاشف "برخورد با مجرمان و سارقان باندی" درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت گفت: همه ساله روز عید قربان اتباع افغانستانی که برخی به صورت غیرقانونی وارد ایران شده اند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

وی افزود: عید قربان سال جاری نیز به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور پیدا کرد و 19 نفر را بازداشت کرد که 5 نفر از آنها از عوامل اصلی تهیه و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که راهی زندان شدند و بقیه در حال طرد از کشور هستند.

سردار رحیمی درباره حادثه تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد نیز گفت: دو گروه از اوباش سابقه‌دار که درباره فروش مواد مخدر و مسائل ضداخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند با یکدیگر درگیر شده که همگی توسط پلیس بازداشت شده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ