کد خبر: ۱۵۶۵۱۴
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۵/۱۴

آتش‌سوزی وسیع در شهرک صنعتی اطراف تهران و بدون تلفات جانی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد :

آتش‌سوزی وسیع در شهرک صنعتی اطراف تهران و بدون تلفات جانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش سوزی‌ شهرک صنعتی جاجرود طی امروز خبر داد و گفت : ابعاد حریق بسیار گسترده بوده اما حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلال ملکی درباره آتش سوزی‌ شهرک صنعتی جاجرود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ابعاد حریق بسیار گسترده بوده و بیش از 2 هزارو 500 متر از سوله‌ها آتش گرفته بود و شعله از زیر سقف‌ها بیرون می زد. خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، این تازه‌ترین مورد از سلسله انفجار‌ها و آتش سوزی‌های هفته‌های گذشته در ایران بوده که برخی در مراکز حساس نظامی و امنیتی رخ داده است. گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌ها از احتمال عملیات خرابکارانه و دخالت دولت‌های خارجی حکایت دارد.

مقامات ایران احتمال خرابکاری در آتش‌سوزی‌های هفته‌های گذشته در مرکز صنعتی و نظامی ایران را رد کرده‌اند و تنها در مورد "انفجار و آتش‌سوزی در یکی از سوله‌های سایت هسته‌ای نظنز" از احتمال رخنه در مسائل حراستی و امنیتی سخن گفتند.

دست داشتن اسرائیل در این انفجار با هدف به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران یکی از نظریه‌هایی است که در رسانه‌ها مطرح شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ