کد خبر: ۱۵۶۵۶۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۵/۱۶

نتیجه پنجمین روز حضور

نتیجه پنجمین روز حضور "غزر" با صف خرید ۱۰۲ میلیون سهمی

نتیجه پنجمین روز حضور دوازدهمین سهم جدید یعنی زر ماکارون با رشد ۴.۹ درصدی قیمت، صف خرید ۱۰۲.۹ میلیونی و خروج ۴۶۹۵ سهامدار حقیقی و حقوقی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز این هفته بازار سهام با تقاضایی بهتر نسبت به روز گذشته آغاز به کار کرد بطوری که با عبور دوباره از مرز مقاومت دو میلیونی، شرایط مناسب و رو به رشدی را برای هفته آینده ترسیم کرد.

به این ترتیب در پایان معاملات چهارشنبه شاخص کل بورس با اثر پذیری 6371 تا 1861 واحدی از نمادهای شستا، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس، تاپیکو، سرمایه گذاری غدیر، کشتیرانی ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان با رشد 39 هزار و 142 واحدی روبرو و در کانال دو میلیون و 34 هزار تایی ماندگار شد.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد زر ماکارون در پنجمین روز حضور نشان می دهد با اینکه زمان معاملات ( به جای ساعت 8:30 تا 12:30 )به 12:55 تا 13:55 تغییر یافته بود بعد از سفارش خرید 250 میلیون سهمی در پیش گشایش، تعداد 4.3 میلیون سهم به قیمت 5071 تومان معامله شد که با صف خرید 102.9 میلیونی، رشد 4.9 درصدی و بازدهی خالص اولیه 24.7 درصدی به معاملات پایان داد.

در این رویداد، 399 سهامدار حقیقی و یک حقوقی قادر به خرید شدند اما 4688 سهامدار حقیقی و 7 حقوقی هم با کسب حداقل سود، حاضر به خروج از سهام "غزر" در پنجمین روز پس از عرضه اولیه شدند . براین اساس از 5 میلیون و 49 هزار و 504 نفر خریدار این سهم در روز اول تاکنون 16 هزار و 591 نفر معادل 0.3 درصد از دوازدهمین عرضه اولیه سال جاری خارج شده اند.

همچنین مدیریت عملیات بازار شرکت بورس تهران در پایان معاملات چهارشنبه از عدم تایید بخشی از معاملات "غزر" به دلیل عدم رعایت عدالت و فاصله زمانی مجاز در سفارشات ارسالی خبر داد.

بنابراین گزارش، 8 مرداد هر سهم این شرکت 160 میلیارد تومانی با قیمت 3975 تومان و سهمیه حداکثر 33 سهمی تعلق گرفته به هر سهامدار در بورس تهران ، کشف قیمت شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» وحید | ساعت ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۵/۱۷
0
0
پاسخ
والا من هر روز دقیق همون ساعت سر خطی سفارش میزنم ولی اصلا موفق به خرید نمیشم. نمیدونم چطوره وقتی سر ساعت 12:54:59 ثانیه سفارشم ثبت میشه ولی میبینم صف میلیونی جلومه. آخه اونا کی ثبت میکنن که اینجوریه. حتمأ یه پارتی بازی چیزی هست این وسط که به ما بدبختا چیزی نمیرسه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ