کد خبر: ۱۵۶۵۹۶
۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۵/۱۹

افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات
مدیرعامل ملی مس خبر داد:

افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات "فملی" و وعده اخبار خوش از اکتشافات

مدیرعامل ملی مس با بیان اینکه خبرهای خوبی در زمینه اکتشافات در راه است گفت: صادرات نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اردشیر سعد محمدی با بیان اینکه شرایط فروش "فملی" به‌گونه‌ای است که اکنون از تولید جلوتر هستیم، گفت: صادرات نسبت به سال گذشته دو برابر شده و در چهار ماه نخست سال 9.1 هزار میلیارد تومان فروش انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد نشان می دهد. 

وی افزود: در تولید مفتول، تاکید بر این است نباید به هیچ عنوان از بازار مفتول خارج شد و به ازای هر تن محصول 200 دلار افزایش درآمد در مفتول داشته باشد.

این مقام مسئول برنامه‌ریزی برای خرید موارد مورد نیاز در زمینه مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت : تجربیاتی که از بیماری کرونا در این مدت شکل گرفته باید مکتوب شود تا از این پس مجبور به گرفتن تصمیمات آنی نباشیم و بتوانیم با برنامه‌ریزی اقدام کنیم. "فملی" در شرایط کنونی نقش بسیار تاثیرگذاری در اقتصاد دارد، تلاش همکاران در مجتمع‌ها باید بیشتر تا جهش تولید و رونق اقتصادی بیش از پیش محقق شود.

سعدمحمدی ادامه داد: اکتشافات نیز شرایط بسیار خوبی دارد به‌طوری‌که سال گذشته حدود 530 میلیون تن ذخیره جدید اکتشاف شده و خبرهای خوبی در زمینه اکتشافات در راه است. در طرح‌های توسعه ای محدودیتی برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد و اگر توجیه اقتصادی داشته باشند، عملیاتی خواهیم کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ