کد خبر: ۱۵۶۶۵۱
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۵/۲۰

طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان به چند دلیل / هدف افزایش شفافیت
نماینده مجلس خبر داد:

طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان به چند دلیل / هدف افزایش شفافیت

نماینده مجلس از طرح تحقیق و تفحص خودروسازان با هدف شفاف‌سازی عملکرد خبر داد و گفت: ابهاماتی در روش قیمت‌گذاری، عرضه، تأمین مواد اولیه و ...وجود دارد که باید مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده در خصوص تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی به خانه ملت گفت: از آنجایی که پیش از آغاز نمایندگی در مجلس به مردم قول بهبود وضعیت بازار خودرو داده شده بود، طرح تحقیق و تفحص از این صنعت با هدف شفاف‌سازی عملکرد خودروسازی‌ها در مجلس یازدهم کلید خورد.

وی افزود : ایرادات متعددی در نحوه فعالیت، شیوه توزیع و قیمت گذاری خودروها وجود دارد که باید شفاف سازی شود.براین اساس بررسی روش قیمت‌گذاری و عرضه خودرو یکی از محورهای این طرح بوده و هفته گذشته درخواست در مجلس ثبت و توسط معاونت قوانین نیز تایید شده و به کمیسیون صنایع ارجاع داده خواهد شد.

علیزاده ادامه داد: تأمین مواد اولیه شرکت‌های خودروسازی، قطعات،مونتاژ و.... به شفاف‌سازی نیاز دارد . چرا که رفع ابهامات منجر به کاهش قیمت خواهد شد. از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم در دو مقطع زمانی کوتاه با وجود انتقاد نمایندگان از گرانی خودرو، قیمت خودرو 20 تا 30 درصد افزایش یافت که غیرقابل قبول است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ