کد خبر: ۱۵۶۷۰۱
۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۵/۲۱

مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴، ۲۶۱ و ۱۶۷ درصدی سه شرکت از تجدید ارزیابی

مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴، ۲۶۱ و ۱۶۷ درصدی سه شرکت از تجدید ارزیابی

سازه پویش، بیمه البرز و بیمه ما مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴، ۲۶۱ و ۱۶۷ درصدی را از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت سازه پویش، بیمه البرز و بیمه ما به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 224، 261 و 167 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "خپویش" که درخواست افزایش سرمایه 288 درصدی داده بود، موافقت 224 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 10 به 32.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین "البرز" که درخواست افزایش سرمایه 275 درصدی داده بود، موافقت 261 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 1.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بیمه بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

در این میان، "ما" نیز سرمایه فعلی را از 150 به 400 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بیمه بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها با هدف استفاده از ظرفیتهای ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و حمایت از کالای ایرانی اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

   

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ