کد خبر: ۱۵۶۷۱۸
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۵/۲۱

۱۴ هزار جامانده بیمه بیکاری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

۱۴ هزار جامانده بیمه بیکاری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

مدیر کل بیمه بیکاری گفت: آن دسته از جاماندگان بیمه بیکاری که مدت بیکاری آن‌ها تا خرداد ادامه داشته به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود بابایی به شبکه خبر گفت: آن دسته از جاماندگان دارای بیمه بیکاری تا خرداد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به احراز هویت اقدام کنند.

وی افزود: در اسفند حدود ۲۷۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سه مرحله دریافت کردند. در فروردین هم با احتساب افرادی که در اسفند مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند به ۵۰۳ هزار و ۷۴ نفر و در اردیبهشت به ۳۳۱ هزار و ۳۲ نفر رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: علیرغم تاکید فراوان مبنی بر ثبت نام کسانی که بیکار می‌شوند در این سامانه، تعدادی از این افراد با مراجعه به اداره کاریابی و یا ادارات کار محل سکونت ثبت نام کردند که منجر به جا ماندن نام حدود ۱۴ هزار نفر از فهرست ارسالی به وزارت کار شد.

بابایی خاظرنشان کرد: شماره تلفن مستقیم ۶۶۵۸۰۰۹۳ دفتر مدیریت آماده پاسخگویی به سوالات این افراد درباره بیمه بیکاری است. آن دسته از جاماندگان که مدت بیکاری آن‌ها تا خردادماه ادامه داشته با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به احراز هویت اقدام کنند و بر اساس پیامک ارسالی از وزارت کار با مراجعه به سامانه prkar.mcls.gov.ir نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند تا مقرری بیکاری‌شان برقرار شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ