کد خبر: ۱۵۶۷۳۰
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۵/۲۱

دفاع روحانی از تدوین نقشه راه و گشایش اقتصادی با محوریت بورس
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی اعلام شد:

دفاع روحانی از تدوین نقشه راه و گشایش اقتصادی با محوریت بورس

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از تدوین نقشه راه اقتصادی در راستای گشایش معیشت مردم با محوریت بورس خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به تدوین نقشه راه اقتصادی گفت: دولت بویژه ستاد اقتصادی همواره در تلاش برای اتخاذ و اجرای سیاست ها در جهت کنترل نقدینگی و هدایت آن به مسیر درست و چرخه تولید بوده است.

وی افزود: مردم در زمینه تلاش دولت برای ایجاد ثبات و آرامش در اقتصاد اطمینان خاطر داشته باشند و بدانند برای حفظ معیشت و دارایی آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی از جمله طرح های مبتنی بر اقتصاد مردم محور و اقدامی موثر در راستای سامان دادن به بازار سرمایه و گام مهمی برای مقابله با تحریم نفتی بوده و با توجه به تصویب کلیات این طرح در جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انتظار می رود پس از تصویب نهایی و تدوین شیوه اجرایی، بتوانیم این اقدام را عملیاتی کنیم.

روحانی با اشاره به تدوین نقشه راه اقتصادی این ستاد در راستای گشایش در معیشت مردم بر مبنای جهش تولید و بهبود محیط کسب و کار، ارتقاء سرمایه گذاری و اشتغال،گفت: این نقشه راه مجموعه منسجمی از سیاست‌های کلان در حوزه های مختلف اقتصادی است که برای یک سال پیش رو طراحی و تدوین شده تا دولت بتواند در عین مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان و گذر از مشکلات و تنگناهای به وجود آمده در اثر شیوع کرونا،اقتصاد را از تکانه های بیرونی حفظ کرده و گشایش هایی در معیشت مردم ایجاد کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۵/۲۲
0
0
پاسخ
حسن معنی این جملات اقتصادی می فهمی یا انشا تقلبی میخوانی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ