کد خبر: ۱۵۶۷۵۱
۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۵/۲۲

هوآوی با ۱۱۷ میلیارد دلار ارزشمندترین برند چین شد

هوآوی با ۱۱۷ میلیارد دلار ارزشمندترین برند چین شد

هوآوی غول فناوری چین با ۱۱۷ میلیارد دلار به با ارزش‌ترین برند تبدیل شد و بالاتر از چهار شرکت بزرگ دیگر ایستاد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نقل از راشاتودی، فهرست جدید برند الاینس نشان می‌دهد ارزش کل ۲۰ برند برتر چین به ۶.۱۲ تریلیون یوآن رسیده و هوآوی غول فناوری چین با ۱۱۷ میلیارد دلار به با ارزش‌ترین برند تبدیل شده است. هلدینگ تنسنت ارائه‌کننده خدمات اینترنتی هم با ۷۴۶ میلیارد یوآن در رتبه دوم قرار داد.

در رتبه سوم علی‌بابا با ۹۶.۴ میلیارد دلار، بانک تجارت چین با ۸۴.۴ میلیارد دلار و چاینا موبایل با ۶۱.۷ میلیارد دلار در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

تجهیزات دارویی و پزشکی، الکترونیک، اینترنت و غذا و نوشیدنی اکثریت صنایع را در ۵۰۰ برند برتر به خود اختصاص داده‌اند. با افزایش تقاضا برای ماسک، هواساز، تست‌های کرونا و واکسن باعث شده ۵۵ برند دارویی و پزشکی به جمع ۵۰۰ برند برتر چین وارد شوند.

 ۴۳ برند از این جمع مربوط به شرکت‌های الکترونیکی هستند که برند شیائومی با ارزش ۸۵.۹۷ میلیارد یوآن یا ۱۲.۳ میلیارد دلار، گران‌ترین برند این بخش شد. با افزایش استفاده از اینترنت در دوران کرونا، ۴۱ برند از ۵۰۰ برند برتر چین از بخش اینترنت بودند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ