کد خبر: ۱۵۶۸۴۷
۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

نماد شستا و ۹ شرکت بسته شد / زمان معامله و دسته سفارش مهمان جدید
قبل از شروع معاملات امروز :

نماد شستا و ۹ شرکت بسته شد / زمان معامله و دسته سفارش مهمان جدید

نماد شستا و ۹ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادهای مهم یا ظن دستکاری، بسته و زمان و دسته سفارش سهام شرکت جدید اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات امروز که با زمان بندی جدید و دو نوبته معاملات صنایع مختلف بورسی همراه شده ، نماد 10 شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای دو ساعت یا یک و روز بسته شد.

در  این میان نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و سازه‌ پویش‌ فردا بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و نماد شرکت های ایران‌ ترانسفو ، تامین سرمایه نوین، فیبر ایران‌ و شهداب ناب خراسان حداکثر تا ساعت 10 امروز با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

همچنین نماد بانک گردشگری و شیمیایی رنگین به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه الف ، حداکثر برای دو روز کاری بسته شد.

علاوه بر این ، معاملات سهام دو شرکت فرابورسی عمران و توسعه شاهد و سرمایه‌ گذاری‌ شاهد به دلیل ظن دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی ، جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا 29 مرداد متوقف شد و تعلیق نماد پتروشیمی گلستان تا 4 شهریور تمدید شد .

براساس این گزارش، معاملات سهام شرکت تازه وارد کشاورزی و دامپروری ملارد شیر نیز تا اطلاع بعدی از ساعت 12:35 تا ساعت 13:30 به صورت حراج پیوسته همراه با دسته سفارش های 100 هزار سهمی انجام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ