کد خبر: ۱۵۶۸۵۴
۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

سایپا و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند
معاون مالی شرکت :

سایپا و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

معاون مالی سایپا از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بانک تجارت خبرداد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف تزریق نقدینگی به خطوط تولید و کمک به صنایع قطعه‌سازی منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اسماعیلی‌فر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بانک تجارت خبرداد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از جریان تولید داخلی در صنعت خودرو و قطعه‌سازی میان شرکت سازه‌گستر سایپا و بانک تجارت منعقد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تفاهم‌نامه، اختصاص تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک تجارت جهت کمک و حمایت از زنجیره تأمین سایپا در نظر گرفته شده است.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت نیز گفت: با توجه به ایجاد انضباط مالی در گروه سایپا، بانک تجارت آمادگی همکاری با این خودروساز را دارد که امضای تفاهم نامه باعث تسریع در این خصوص خواهد شد.

وی نبود بدهی معوق و عدم وجود چک برگشتی در شبکه بانکی را از جمله شاخص های بانک تجارت برای همکاری با سایپا دانست و افزود: در کنار این موارد، سایپا با اصلاح ساختار مالی و دارایی‌ها از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت نیز خارج شده و در این شرایط همکاری با این خودروساز می تواند نتایج خوبی را برای طرفین در بر داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ