کد خبر: ۱۵۶۸۵۸
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

شکایت قالیباف از میرسلیم به دلیل اتهام رشوه ۶۵ میلیارد تومانی

شکایت قالیباف از میرسلیم به دلیل اتهام رشوه ۶۵ میلیارد تومانی

معاون حقوقی مجلس اعلام کرد ادعای نماینده مجلس مبنی دریافت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی توسط رئیس مجلس را پیگیری می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رزنانس، ماجرای افشاگری مصطفی میرسلیم علیه محمدباقر قالیباف مبنی بر پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستورکار مجلس دهم به شکایت و شکایت‌کشی رسیده و پای سه فعال رسانه‌ای نیز در آن باز شده است.

بر اساس این گزارش، معاون حقوقی مجلس اتهامات واردشده از سوی میرسلیم و برخی فعالان رسانه‌ای علیه قالیباف را پیگیری می‌کند. لذا قرار است برای جلوگیری از مخدوش‌شدن جایگاه حقوقی ریاست مجلس از یاشار سلطانی، صدرا محقق و وحید اشتری سه فعال رسانه‌ای به‌دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت شود.

سعید احدیان دستیار سیاسی قالیباف نیز در توییتر اعلام کرد: معنی ندارد چون کسی را جدی نمی‌گیرند برای دیده‌شدن یک روز با بی‌بی‌سی مصاحبه کند و روزی دیگر تهمت بزند. مسئولان قضائی در حال پیگیری تهمت‌های ناروای میرسلیم به رئیس مجلس و برخی نمایندگان هستند.

بااین‌حال هفته گذشته، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد در حال بررسی گزارشی است که میرسلیم برای قوه قضائیه فرستاده و بر اساس آن یک نماینده سابق مجلس نیز بازداشت شده است.

وی افزود: هنوز ماهیت و جزئیات موضوع روشن نشده اما بررسی ها ادامه دارد و پرونده زیرمیزی در کار نیست و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ