کد خبر: ۱۵۶۸۵۹
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

شرکت بورسی در زمره موسسات دانش بنیان قرار گرفت

شرکت بورسی در زمره موسسات دانش بنیان قرار گرفت

شرکت بورسی آما از قرار گرفتن در شمار گروه شرکت ها و موسسات دانش بنیان (تولیدی نوع ۲) خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آما از قرار گرفتن در شمار گروه شرکت ها و موسسات دانش بنیان (تولیدی نوع 2) خبر داد و با توقف نماد، اماده بازگشایی شد.

براین اساس، "فاما" اعلام کرد: به موجب این تاییدیه شرکت آما بر اساس ارزیابی انجام شده طبق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات بصورت موسسه دانش بنیان تعیین شده است.

این تاییدیه لزوما به معنای تایید همه کالاها و خدمات شرکت به عنوان کالا و خدمات دانش بنیان نیست بلکه ممکن است صرفاً برخی از کالاها و خدمات مورد تایید کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان قرار گرفته باشد.

شرکت های تایید شده در کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تا زمانی که تاییدیه آنها در فهرست سامانه دانش بنیان قرار دارد، می توانند از مزایای قانون حمایت از این شرکت‌ها استفاده کنند و در صورت ارزیابی مجدد و عدم تایید شرکت از این فهرست حذف خواهد شد.

آیین نامه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان شرکت های دانش بنیان تولیدی نوع ۲(صنعتی) و نوپای نوع ۲ مشمول معافیت مالیاتی نخواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ