کد خبر: ۱۵۶۸۶۳
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

تولید آزمایشی ۳ گیربکس جدید در زیرمجموعه ایران خودرو
مدیرعامل شرکت خبر داد:

تولید آزمایشی ۳ گیربکس جدید در زیرمجموعه ایران خودرو

مدیرعامل شرکت نیرومحرکه از برنامه تولید محصولات جدید مانند گیربکس شش دنده دستی و اتوماتیک AMT و... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داود اسماعیل پور با اشاره به برنامه تولید شرکت بورسی نیرومحرکه و از زیرمجموعه های ایران خودرو در سال جاری گفت: با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس  شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طراحی و ساخت گیربکس شش دنده دستی MT6 از جمله محصولات جدید است که تولید آزمایشی آن با هدف بهبود قابلیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، بهبود تعویض دنده با استفاده از سینکرونایزرهای دوبل و تریپل و سیستم تعویض دنده کابلی در نیمه دوم سال کلید می خورد.

این مقام مسئول افزود: پروژه طراحی و ساخت گیربکس نیمه اتوماتیک AMT6 هم جهت استفاده در خودروهای اقتصادی با هدف افزایش رضایت مشتری و راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت تعریف شده است. خط مونتاژ گیربکس AT6 هم در حال نصب است و تا پایان سال به تولید آزمایشی خواهد رسید.

اسماعیل پور گفت: از دیگر محصولات آتی نیرو محرکه، گیربکس DCT6 با هدف بهبود شتاب گیری و رضایت مشتری و کاهش مصرف سوخت در مقایسه با سایر خودروهای گیربکس اتوماتیک است که با طی مراحل نهایی در سال 1401 صحه گذاری و سال 1402 به تولید آزمایشی خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ