کد خبر: ۱۵۶۸۶۵
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

مشکل حساب مشتریان بزرگترین کارگزاری آنلاین برطرف می شود
مدیرعامل تدبیر پرداز:

مشکل حساب مشتریان بزرگترین کارگزاری آنلاین برطرف می شود

مدیرعامل تدبیر پرداز گفت: مشکل به وجود آمده در سیستم آنلاین مفید در خصوص مانده حساب میان بک آفیس و آنلاین است که تا قبل از اتمام بازار برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هانی شهری در خصوص مشکلات پیش آمده برای مانده مشتریان در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری مفید به سنا گفت: مشکلات فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده برخی مشتریان امکان مشاهده مانده حساب را در داخل پرتفوی سرمایه گذاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: مشکلات نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین ، موجب بوجود آمدن این مشکل شده که در حال به روز رسانی و برطرف شدن مشکلات است. امید می رود تا قبل از بسته شدن بازار امروز این مشکل برطرف شود.

این در حالی است که از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان کارگزاری مفید امکان مشاهده مانده حساب را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند.

خبر تکمیلی:

دقایقی پیش کارگزاری مفید در اطلاعیه ای اعلام کرد: خوشبختانه مشکل موقت مانده حساب برخی کاربران برطرف شد . در صورت وجود هر گونه سوال در این خصوص می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید : [email protected]  و 021  91008700

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۵/۲۵
0
0
پاسخ
پس تکلیف کسایی ک اقدام ب فروش سهام کردن چیه اوناآدم نیستن یانمی بینیتشون 1ماهه من وشوهرم فروختیم یه اقدامی کنیدیقه کیوبگیریم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ