کد خبر: ۱۵۶۸۷۴
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

اجرای طرح خدمات خودرو در محل سایپا به ۱۲ استان دیگر توسعه یافت
مدیر عملیات امداد خودرو سایپا:

اجرای طرح خدمات خودرو در محل سایپا به ۱۲ استان دیگر توسعه یافت

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا گفت: با استقبال مشتریان از اجرای طرح خدمات خودرو در محل با هزینه ایاب و ذهاب رایگان این طرح در ۱۲ استان دیگر توسعه می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس فخاریان گفت: با استقبال مشتریان از اجرای طرح خدمات خودرو در محل با هزینه ایاب و ذهاب رایگان این طرح در 12 استان دیگر توسعه می یابد.

وی افزود: در ادامه اجرا و تکمیل خدمات در محل امداد خودرو سایپا، این طرح در استان های قم، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، همدان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد نیز توسعه پیدا کرد. با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دارندگان محصولات در چهار ماه ابتدای سال جاری افزون بر 11 هزار خدمت برای مشتریان انجام گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا نابودی کامل ویروس کرونا، شرکت امداد خودرو سایپا همچنان طرح خدمات خودرو در محل را با ضمانت خدمات و قطعات و ایاب و ذهاب رایگان به دارندگان و مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا ارائه می دهد.

فخاریان عنوان کرد: بازه ارائه خدمات در طرح فوق تا ساعت 22 است و طرح خدمات قابل ارائه نیز شامل تعمیرات و سرویس تمام خودروهای سواری مشتریان سایپا است. هموطنان می توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش سایپا بهره مند شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ