کد خبر: ۱۵۶۸۹
۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۷/۸

دومین شفاف سازی یک شرکت ساختمانی/ این بار فروش املاک و میزان تحقق سود
در یک ماه اخیر انجام شد :

دومین شفاف سازی یک شرکت ساختمانی/ این بار فروش املاک و میزان تحقق سود

شرکت سخت آژند برای دومین بار طی یک ماه اخیر شفاف سازی کرد و این مرتبه در مورد فروش املاک و میزان تحقق سود سال مالی قبل توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سخت آژند که سه ماه اخیر را با رشد 32 درصدی قیمت هر سهم سپری کرده ، برای دومین بار طی یک ماه شفاف سازی کرد .

براساس این گزارش، حسن رضا دلیری مدیرعامل " ثاژن" در نامه ایی به سازمان بورس از فروش املاک مورد نظر جهت فروش در پیش بینی سود سال مالی 31 شهریور سال جاری و تحقق بیش از 90 درصد از سود 201 ریالی هر سهم خبر داد که صورت های مالی آن متعاقبا" اعلام خواهد شد.

پیش از این در 17 شهریور و بعد از توقف نماد این شرکت 40 میلیارد تومانی در 10 شهریور (به دلیل اعلام تعدیل سود بیش از 20 درصدی) ،اولین سود پیش بینی شده هر سهم مالی 31 شهریور 95 این شرکت 351 ریال اعلام شد که نسبت به سود 201 ریالی سال مالی جاری 75 درصد رشد نشان می داد.

به همین علت مدیرعامل شرکت درباره سود سال مالی جاری و آتی و میزان سود تقسیمی و ... ، توضیحات جداگانه ایی داده بود . نکته جالب توجه اینکه وی در توضیحات مربوط به سود سال آینده از افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی خبر داده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ