کد خبر: ۱۵۶۹۴۷
۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۵/۲۷

دومین عرضه اولیه چهارشنبه این هفته با
با ۲۰ درصد در فرابورس انجام می شود:

دومین عرضه اولیه چهارشنبه این هفته با "گدنا" / زمان ثبت سفارش در فردا

چهارشنبه این هفته علاوه بر صنعت غذایی کورش در بورس ، ۲۰ درصد سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در فرابورس با ثبت سفارش فردا انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهارشنبه این هفته علاوه بر عرضه اولیه 300 میلیون سهم صنعت غذایی کورش در بورس (با دامنه قیمت 2755 تا 2900 تومانی هر سهم و سهمیه 100 سهمی ) ، عرضه اولیه 20 درصد سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک نیز در فرابورس انجام می شود.

به این ترتیب مقرر شده 51 میلیون سهم "گدنا" با دامنه قیمت 580 تا 600 تومانی و سهمیه 20 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار شود.

 در این میان ، زمان ثبت سفارش هم مشخص شده که از ساعت 13 الی 17 فردا سه شنبه تعیین شده و قرار است چهارشنبه به متقاضیان تخصیص داده شود .

طبق بررسی های بورس پرس، این کترینگ در سال 93 تاسیس شده و ظرفیت اسمی تعداد 40 هزار بسته غذایی در روز جهت صرف در خطوط هواپیمایی، ریلی، ادارات، سازمان ها، هتل ها و مراکز اقامتی، مراسم ها، همایش ها و گردهمایی ها را دارد. دو شرکت دون هاورز و ارزش آفرینان فدک هر کدام با 49.8 درصد و کریستین هوبل، وحید رضا باقری، محسن فاتحی زاده کلخوران هرکدام با 0.000007 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت 30 میلیارد تومانی حضور دارند.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام 16 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زر ماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و بهساز کاشانه تهران عرضه اولیه شده اند و با در نظر گرفتن عرضه صنعت غذایی کورش ، شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک هجدهمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ