کد خبر: ۱۵۷۰۹۲
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۵/۲۹

نخستین ملک در بورس کالا معامله شد / فصلی تازه در بازار سرمایه

نخستین ملک در بورس کالا معامله شد / فصلی تازه در بازار سرمایه

امروز در بورس کالا نخستین ملک معامله شد تا با فروش یک باب واحد تجاری واقع در شهر جدید پردیس ، فصلی تازه در بازار سرمایه شروع شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی معاملات روز جاری، شرکت عمران شهر جدید پردیس یک باب واحد تجاری را پس از پذیرش در بازار فرعی بورس کالا عرضه کرد که این معامله با حضور دو متقاضی دنبال شد و این ملک به فروش رسید.

طبق اطلاعیه صادره از سوی بورس کالا، فروش این واحد بصورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۴۸ ماهه است و برنده معامله، باقیمانده ۳۰ درصد وجه اولیه را به حساب بورس کالا واریز و چک ها را هم نزد شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل می دهد و با امضای مبایعه نامه، فرایند معامله در بورس کالا تمام می شود. سه روز بعد از امضای مبایعه نامه، شرکت عمران شهر جدید پردیس ملک فروخته شده را به خریدار تحویل خواهد داد.

این معامله فوق به قیمت پایه ۱.۰۶ میلیارد تومان روی میز فروش رفت و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز در نظر دارد دارایی ها و املاک ۱۹ شرکت عمران شهرهای جدید را بعد از پذیرش در بورس کالا روی تابلو ببرد.

بانک اقتصاد نوین نیز با استقبال از این معاملات، اخیراً یک قطعه زمین و دو باب واحد با کاربری تجاری- مسکونی را در بازار فرعی بورس کالا پذیرش کرده که به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه این املاک روی تابلوی بورس کالا نیز باشیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ