کد خبر: ۱۵۷۳۲۹
۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۶/۵

آغاز پذیره‌نویسی سهام دولت در ۴ پالایشگاه بورسی با اپلیکیشن ۷۲۴
از امروز رقم می خورد:

آغاز پذیره‌نویسی سهام دولت در ۴ پالایشگاه بورسی با اپلیکیشن ۷۲۴

پذیره نویسی دارا دوم برای خرید سهام دولت در چهار پالایشگاه بورسی با اپلیکیشن ۷۲۴ بدون مراجعه حضوری از امروز آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، باردیگر خرید سهام دولت تا سقف ۵ میلیون تومان در پذیره نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم" تنها با ثبت کد ملی و بدون مراجعه حضوری از امروز در اپلیکیشن ۷۲۴ امکان پذیر است.

نصب اپلیکیشن ۷۲۴ به علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در بورس این فرصت را می‌دهد که در راستای طرح جدید وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت با سرمایه‌ گذاری در سهام چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تبریز و تهران در رشد و شکوفایی آنها سهیم باشند.

طبق طرح اعلام شده و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، پذیره‌نویسی این واحد‌ها در قالب ETF دوم از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ به سادگی و بدون حضور افراد امکان‌پذیر است. با این روش دسترسی مردم به بازار سرمایه ساده‌تر می‌شود و مردم به‌ خوبی در جریان رشد و نوسانات مثبت سرمایه‌گذاری در صنایع درآمدزای دولتی قرار می‌گیرند و رویارویی با تاثیرات مثبت این سرمایه‌گذاری به ایرانیان کمک می‌کند تا در رشد بازار شریک و از سودهای آن بهره‌مند شوند.
علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در این طرح فقط‌ کافی است با انتهاب گزینه عرضه سهام دولت۲ در اپلیکیشن ۷۲۴ سهام ارائه شده را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با وارد کردن کد ملی با خیال راحت و مطمئن بخرند.

متقاضیان حقیقی سرمایه‌گذاری در ETF دوم با احتساب ۲۰ درصد تخفیف ارایه شده می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کنند. البته سرمایه‌ گذارانی که در ETF اول سقف خرید را تکمیل کرده باشند در ETF دوم  امکان سرمایه‌گذاری تا ۳ میلیون تومان را دارند. این پذیره‌نویسی برای اتباع ایرانی و بدون محدودیت سنی از امروز  ۵ شهریور تا پایان روز ۱۹ شهریور ماه ادامه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ