کد خبر: ۱۵۷۳۴۶
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۶/۵

نحوه پذیره نویسی سهام ۴ پالایشگاه / علت تغییر نام دومین ETF دولتی
توسط معاون بازار شرکت بورس اعلام شد:

نحوه پذیره نویسی سهام ۴ پالایشگاه / علت تغییر نام دومین ETF دولتی

معاون بازار شرکت بورس از نحوه پدیره نویسی سهام ۴ شرکت پالایشی برای افراد دارا و فاقد کد بورسی و علت تغییر نام دومین صندوق قابل معامله دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود گودرزی درباره پذیره نویسی دومین صندوق قابل معامله دولتی به صدا و سیما گفت: سهام پالایشی یکم از امروز ۵ شهریور تا ۱۹ شهریور پذیره نویسی می‌شود و افراد می‌توانند با داشتن کد ملی، اقدام به خرید هر واحد این صندوق کنند. علاوه بر درگاه‌های بانکی، ۱۵ شعب منتخب بانکی هم پذیره نویسی این صندوق را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه افراد دارای کد بورسی نیز می‌توانند از طریق کارگزاری اقدام به خرید سهام کنند، افزود: برای این افراد قرار است بعد از ساعات معاملات ۳ ساعت پذیره نویسی انجام شود.

گودرزی درباره تغییر نام دومین صندوق قابل معامله دولتی توضیح داد: براساس اینکه متولی تاسیس این صندوق کدام سازمان است نام صندوق مشخص می‌شود. بر این اساس در صندوق دارایکم به دلیل اینکه متولی وزارت دارایی بود، نام صندوق " دارایکم" و در این صندوق چون متولی شرکت پالایش و پخش است به اسم صندوق پالایشی یکم و نماد "پالایش" نام گذاری شد. در این صندوق ۱۵ درصد از سهام ۴ پالایشگاه بندرعباس، تهران، اصفهان و تبریز با ۲۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ