کد خبر: ۱۵۷۳۵۳
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۶/۵

بهترین نحوه برخورد با افراد بدون ماسک از زبان مسئول وزارت بهداشت

بهترین نحوه برخورد با افراد بدون ماسک از زبان مسئول وزارت بهداشت

رییس مرکز سلامت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه میزان استفاده از ماسک در ایران بسیار افزایش یافته گفت: بهترین روش برخورد با افراد بدون ماسک، محروم شدن از دریافت خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، احمد جنیدی درخصوص برخورد با افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا را رعایت نمی‌کنند، گفت: در سایر کشورها بر اساس کد ملی، جریمه‌هایی برای افراد متخلف در نظر گرفته می‌شود اما در ایران اگر به مردم آموزش لازم ارائه شود به خوبی رعایت می‌کنند.

وی افزود: میزان رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک در ایران بسیار افزایش یافته و مردم همکاری خوبی داشته اند.با این حال بهترین روش برخورد با متخلفان این است که از دریافت خدمات محروم شوند. 

جنیدی ادامه داد: برای نمونه اگر شخص به مغازه‌ای مراجعه کرد و ماسک نداشت،مغازه دار بگوید که ماسک بزن و بعد برای خرید مراجعه کن. بسیاری از مغازه‌داران مقررات بهداشتی را رعایت می‌کنند و برای سلامت مراجعه کنندگان هم اهمیت قائل هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید علی الماسی | ساعت ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۶/۵
0
0
پاسخ
سلام
طبق شکایاتی که از شرکت سرمایه گذار ملت شده و حکم ناعادلانه ای که براش توی مشهد بریدن حق 1000 نفر سهامدار داره زیر پا له میشه. خواهش میکنم صدای مارو به قوه قضایه برسونید....
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ