کد خبر: ۱۵۷۴۲۸
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۶/۱۰

عملکرد امروز حقوقی ها و عدم تایید یک شایعه در روز ۳۶ هزار میلیاردی بازار
مدیر نظارت بر بورس ها به بورس پرس خبر داد:

عملکرد امروز حقوقی ها و عدم تایید یک شایعه در روز ۳۶ هزار میلیاردی بازار

مدیر نظارت بر بورس ها با اعلام معاملات جالب و ۳۶ هزار میلیارد تومانی امروز بازار سهام درباره عملکرد حقوقی ها و یک شایعه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن خدابخش درباره عملکرد امروز حقوقی ها در حمایت از بازار سهام به بورس پرس گفت : معاملات روز جاری هر چند با نوسان همراه بود اما آمار جالبی را ثبت کرد که نشان از ارزندگی سهام اکثر شرکت ها دارد. به طوریکه بیش از 36 هزار میلیارد تومان (شامل 24.2 و 11.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس) داد و ستد شد.

وی ادامه داد: در میانه معاملات ، برخی فعالان حقوقی و حقیقی با این باور که بازار کشش عرضه ها را دارد ، دست به فروش سهام زدند اما با اقداماتی ، زمینه ادامه عرضه مازاد گرفته و این گروه متوجه واقعیت فعلی بازار شدند. 

این مقام مسئول درباره عملکرد یکی دو حقوقی شستا در چهارشنبه گذشته و شایعه ادامه فروش در روز جاری هم به بورس پرس توضیح داد: چنین موضوعی صحت ندارد و بررسی ها نشان می دهد همان حقوقی ها به همراه چند حقوقی دیگر ، امروز اقدام به خرید سهام شستا کردند. به طوری که 26 درصد معادل 14.9 میلیون سهم از 556 میلیون سهم معامله شده مربوط به حقوقی ها است .

خدابخش با اشاره به ادامه حمایت حقوقی ها از بازار و مدیریت رفتار ، خاطر نشان کرد: همه فعالان حقوقی از جمله بانک ها ، شرکت های سرمایه گذاری و تامین سرمایه و ... در کمک به ایجاد تعادل بازار فعال و آماده اند تا در صورت لزوم در جلسات هماهنگی حضور داشته باشند. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ