کد خبر: ۱۵۷۴۳۰
۱۵:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۰

نتیجه مجمع
گزارش یک کارگزاری از :

نتیجه مجمع "لسرما" و اهم اقدامات سال گذشته / زمان تقسیم سود

با برگزاری امروز مجمع سالانه شرکت سرما آفرین و تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۸۰ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری بانک صنعت و معدن درباره مجمع سالانه شرکت سرما آفرین که امروز برگزار شد، اعلام کرد: در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 1134 ریال سود محقق شده هر سهم، 800 ریال سود نقدی معادل 70 درصد توزیع شود.

اهم موارد مطرح شده در مجمع

- عمده فروش شرکت به دولت جهت ساخت پروژه های عمرانی است.

- با توجه به شرایط کرونا، وضعیت بودجه و پروژه های عمرانی دولت، پیش بینی می شود از نظر مقدار فروش سال 99 در حدود سال گذشته باشد و رشدی را تجربه نکند.

- شرکت 5 رقیب داخلی دارد.

- در مورد طرح توسعه کولر گازی در حال مذاکره با وزارت نیرو هستیم و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است. در صورت عدم توافق با وزارت نیرو به دنبال فروش این محصول در بازار خواهیم بود (در صورت توافق با وزارت نیرو از نظر مقدار فروش شرایط بهتری رقم خواهد خورد).

هنوز هزینه ای در رابطه با این طرح انجام نشده اما با توجه به اینکه عمدتاً از دستگاه های موجود استفاده می شود به سرمایه گذاری بالایی نیاز ندارد و آمادگی شروع تولید در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد (مشکلی بابت تولید وجود ندارد اما برای فروش محصول توافق با وزارت نیرو مهم است).

براین اساس، سود سهامداران دارای تا 50 هزار سهم در بهمن ماه، دارای بیش از 50 هزار سهم و سهامداران حقوقی در اسفند ماه پرداخت می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ