کد خبر: ۱۵۷۴۵۱
۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۶/۱۱

آخرین قیمت چند خودرو پر فروش ایران خودر و ساپیا از زبان رئیس اتحادیه

آخرین قیمت چند خودرو پر فروش ایران خودر و ساپیا از زبان رئیس اتحادیه

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با اشاره به اینکه قیمت‌ها در بازار نسبت به پیش از تعطیلات تغییر چندانی نداشته آخرین قیمت چند محصول پرفروش ایران خودر و ساپیا را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت بازار خودرو به ایسنا گفت: قیمت‌ها نسبت به پیش از تعطیلات تغییر چندانی نداشته و با کاهش نرخ ارز قیمت خودرو نیز پایین خواهد آمد. البته روند قیمت‌ها به میزان عرضه نیز بستگی دارد و اگر به میزان کافی صورت می‌گرفت، هیچ‌گاه این اختلاف‌های فاحش میان قیمت‌های کارخانه و بازار ایجاد نمی‌شد.

وی افزود: دارندگان خودرو با کوچک‌ترین نوسان نرخ ارز، خودروها را به امید قیمت‌های بالاتر نمی‌فروشند و بسیاری از خریداران نیز با توجه به افزایش قیمت‌ها از خرید اجتناب می‌کنند. لذا خرید و فروش به شدت کاهش یافته است .

موتمنی ادامه داد: در محصولات گروه ایران‌خودرو قیمت پژو 206 صندوقدار،تیپ 2و 5 حدود 198، 169و 204 میلیون ،پژو پارس و 405، 181.5 و 151 میلیون و سمند ال ایکس 152 میلیون تومان قیمت دارند. در گروه سایپا هم تیبا 97 میلیون، تیبا 2 با قیمت 111 میلیون ، ساینا 112میلیون ، سایپا 111، 131و 132 نیز 95، 83.5 و 84 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ