همراه اول از بازدید بیش از ۱۵ و ۳۰ میلیونی ویدئوهای زنده و غیر زنده برنامه هیأت های عزاداری در کانال های اپلیکیشن روبیکا در دهه اول محرم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: ویدئوهای زنده(لایو) و غیر زنده (آفلاین) برنامه هیأت ها در کانال های اپلیکیشن روبیکا در دهه اول محرم بیش از 15 و 30 میلیون بازدید داشته است.
پس از پایان هر برنامه، ویدئوی پخش زنده هیأت ها در کانال های روبیکا باقی می ماند که مجموع این ویدئوها در دهه اول محرم بیش از 30 میلیون بازدید داشته است. کانال هایی که برای هیأت ها در نظر گرفته شد در این ایام بیش از 5 میلیون عضو گرفت و بیش از 1500 هیأت به شبکه پخش زنده عقیق و روبیکا پیوستند.
بیشترین استقبال در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان بود. بیش از 50 هیأت شاخص و برجسته پخش زنده را از طریق صفحه عقیق در روبیکا انجام دادند.
به زودی توسط عقیق، پنل اختصاصی برای هیأت ها در نظر گرفته می شود که می توانند پخش زنده را برنامه ریزی کرده و به اعضا از طریق پیامک یا اعلان (نوتیف) اطلاع رسانی کنند.
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir
انتهای پیام