کد خبر: ۱۵۷۴۸۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۲

درآمد ۱۸.۳ میلیارد تومانی

درآمد ۱۸.۳ میلیارد تومانی "وپخش" از سرمایه گذاری در دو شرکت دارویی

هلدینگ دارو پخش از کسب درآمد ۱۸.۳ میلیارد تومانی حاصل از سرمایه گذاری در دو شرکت پارس دارو و تیپیکو خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هلدینگ دارو پخش از کسب درآمد 18.3 میلیارد تومانی حاصل از سرمایه گذاری در دو شرکت پارس دارو و تیپیکو خبر داد.

براین اساس، وحید محلاتی مدیر عامل "وپخش" اعلام کرد: قبل از برگزاری مجمع فوق العاده سرمایه گذاری دارویی تامین در ۲ اردیبهشت ماه بابت افزایش سرمایه، شرکت داروپخش تعداد ۴۴۵ هزار سهم از سهام تیپیکو را دارا بوده که بر اساس مصوبات مجمع تعداد ۲۲۵ هزار سهم از محل سود انباشته شرکت تعلق می گیرد.

با توجه به نامه دریافتی از سازمان بورس و حسب رعایت دستورالعمل حاکمیتی، شرکت داروپخش در ۷ و ۸ تیرماه اقدام به فروش ۴۴۵ هزار سهم تیپیکو می‌کند لذا قبل از ثبت افزایش سرمایه شرکت مذکور، قادر به فروش تعداد سهام ناشی از افزایش سرمایه نبوده است. با توجه به برگزاری مجمع سالانه تیپیکو در ۱۵ مرداد ماه شرکت مبادرت به شناسایی سود تعداد سهام ناشی از افزایش سرمایه می کند. جهت فروش سهام ناشی از افزایش سرمایه اقدام شد که این سهام در ۵ شهریورماه به فروش رفته است.

سود سهام شرکت پارس دارو برای سال جاری حذف نشده است. درآمد سود سهام تحقق یافته شرکت دارو پخش در ابتدای تیر ماه مبلغ ۶.۰۲ میلیارد تومان بوده که با توجه به برگزاری مجمع در ۹ تیر ماه مبلغ ۱۲.۲ میلیارد تومان سود از بابت این شرکت شناسایی شده که مجموع درآمد تحقق یافته شرکت تا پایان تیرماه مبلغ ۱۸.۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

در پرتفوی مرداد ماه درآمد حاصل از سود سهام سرمایه گذاری دارویی تامین به مبلغ ۸۲.۳ میلیون تومان شناسایی شد که دارد که نهایتاً مجموع درآمد حاصل از سرمایه گذاری تا پایان مرداد ماه مبلغ ۱۸.۳ میلیارد تومان بوده است که در پرتفوی ۳۱ مرداد ماه اعلام شده و در عمل سود سهام شرکت پارس دارو حذف نشده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ