کد خبر: ۱۵۷۵۲۹
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۶/۱۲

مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت از مهر امکان معامله دارند
مدیر برنامه‌ریزی سپرده‌گذاری مرکزی:

مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت از مهر امکان معامله دارند

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه سپرده‌گذاری مرکزی از امکان معامله سهام عدالت مشمولان غیرمستقیم از ابتدای مهر خبر داد و گفت: کاهش قیمت سهام عدالت چند روز پس از معامله بر قیمت روز اثرگذار نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدجواد فرهانیان با بیان اینکه پول فروش سهام عدالت به قیمت روز معامله به حساب فروشندگان واریز می‌شود به ایلنا گفت: کاهش قیمت سهام عدالت چند روز پس از انجام معامله و سفارش‌گذاری نمی‌تواند بر قیمت روز معامله اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: اگر مشمولان این تصور را دارند که به دلیل ریزش سهام عدالت واریزی‌ آنها کاهش یافته، می‌توانند گزارش روز معامله و واریزی‌ها را از شرکت کارگزاری که نسبت به فروش سهام اقدام کرده‌اند و افرادی که از طریق بانک‌ها اقدام به فروش سهام کرده‌اند این گزارش را باید از کارگزاری بانک مورد نظر دریافت کنند.

فرهانیان درباره سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند اما به دلیل ریزش بازار قصد فروش هرچه سریع‌تر سهام را دارند، افزود: تمام مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب‌ کرده‌اند فعلا باید صبر کنند تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش شوند، در این صورت تمام سهام را می‌توانند به فروش برسانند. به احتمال زیاد تا پایان شهریور ماه اغلب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش می‌شوند.    

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ