کد خبر: ۱۵۷۵۴۱
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۶/۱۲

گرانی محصولات فولادی با افزایش دلار همچنان ادامه دارد

گرانی محصولات فولادی با افزایش دلار همچنان ادامه دارد

در پی افزایش نرخ دلار، روند صعودی قیمت محصولات فولادی در بازار آزاد دوباره اوج گرفت به طوری که پس از افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی، روز گذشته رشد ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومانی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آهن‌پرایس، روند صعودی قیمت محصولات فولادی در بازار آزاد که از دوشنبه هفته پیش آغاز شده بود با شروع هفته جاری نیز در پی صعود نرخ دلار دوباره اوج گرفت به طوری که پس از افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی قیمت، روز گذشته با رشد ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومانی همراه بود.

بر اساس این گزارش،نابسامانی بازار دلار بر روی افزایش قیمت شمش‌های حوزه القایی اثرگذاشت و متوسط نرخ شمش حدود ۵۸۰ تومان از چهارشنبه هفته گذشته بیشتر شد.

این در حالی است که امروز شاهد عرضه نسبتا سنگین شمش بلوم، تختال و ورق سرد و گالوانیزه در بورس کالا هستیم که با توجه به طول کشیدن معاملات مربوط به مس و آلومینیوم، هنوز معاملات نهاده‌های فولادی عرضه شده در بورس به پایان نرسیده اما در همین معاملات انجام‌شده شمش بلوم قیمت‌های نهایی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از نرخ‌های پایه بالاتر رفته است.

همچنین میانگین قیمت‌های نهایی شمش هم حول و حوش ۸۶۰۰ تا ۸۹۰۰ تومان نوسان می‌کند که این میزان افزایش ۱۱ تا ۱۵ درصدی را نسبت به میانگین   هفته گذشته نشان می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ