کد خبر: ۱۵۷۵۶۴
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۴

درخواست سهامدار حقیقی برای حمایت از بازار با اتحاد عدم فروش سهام

درخواست سهامدار حقیقی برای حمایت از بازار با اتحاد عدم فروش سهام

سهامدار حقیقی با اشاره به صفوف فروش اکثر نمادها در آخرین روز هفته از سهامداران خرد درخواست کرد شنبه همه متحد شده و سهام نفروشند تا پس از یک هفته شاهد نتایج فوق العاده آن باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یکی از سهامداران حقیقی با اشاره به صفوف فروش اکثر نمادها در آخرین روز هفته به بورس پرس گفت: دوست عزیزی که ته صف میلیاردی "خودرو و خساپا" یا صف های فروش میلیونی سهم هایی مثل "شستا" قرار می گیری، چهارشنبه ۱۲ شهریور توانستی سهم بفروشی؟؟

در آخرین روز هفته گذشته به عنوان نمونه صف فروش "خودرو" بالغ بر یک میلیارد با حجم معامله ۲۵ میلیون سهم، صف فروش "خساپا" بالغ بر ۸۰۰ میلیون با حجم معامله ۲۳ میلیون سهم و صف فروش "شتران" بالغ بر ۱۰۰ میلیون با حجم معامله تقریبا ۳ میلیون سهم بود.

چرا زمانی که نمی توانید سهم خود را بفروشید به صف فروش وارد و باعث می شوید سرمایه روز به روز آب شود. بورس ۵۰ ساله است و از این به بعد هم خواهد بود. اگر یاد بگیریم از سرمایه محافظت کنیم قطعا سود های کلانی نصیب می شود فقط باید با هم متحد باشیم.

حقوقی سهم مهمی مثل شستا چهارشنبه ۶۵ میلیون سهم با قیمت تقریبا ۴۰۰۰ تومان جمعاً بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان خریداری کرد. اگر قرار بود ضرر کند هیچ وقت این حجم را خریداری نمی کرد.

قبل از اصلاح بازار حقوقی خیلی از سهم ها  یک هفته تمام مشغول فروش بودند و در قیمت مثبت ۵ می فروختند تا صف خرید سهم ریزش نداشته باشد در واقع کم کم سهم ها را خالی می کردند و بعد شاهد بودیم که بازار ریخت. در قیمت های بالا فروختند و اکنون در این قیمت ها سهم ها از چنگ در می آوردند.

سوال مهم: اگر قرار است بازار بیشتر از اینها اصلاح کند چرا حقوقی شستا ۶۵ میلیون سهم خریداری می کند؟؟؟ آیا تمایل به ضرر دارد؟

ضمن اینکه عرضه دارا دوم که سهام پالایشگاهی ها را شامل می شود در پیش داریم. قطعاً دولت برای فروش دارا دوم باید برای بازار جذابیت ایجاد کند چه جذابیتی بهتر از رنگ سبز تابلو.

فراموش نکنید طولی نمی کشد حقوقی ها از کف قیمت خریدهای سنگین انجام می دهند جایی که التماس می کنید از شما سهم خریداری کنند و آنها ناجی بازار می شوند. قطعا بازار این جور نمی ماند.

به عنوان سهامدار کوچک بازار سرمایه، شرفم اجازه نمی دهد به دولت و حقوقی ها سواری بدم. اگر روزهای ابتدایی اصلاح بودیم فروش سهم منطقی بود اما الان هیچ توجیهی ندارد.

برای یک بار هم که شده متحد باشیم و نتیجه شیرین آن را بچشیم. از همه سهامداران دعوت می کنم تا شنبه هیچ کس سهمی را حتی در مثبت ۵ نفروشد. قیمت اکثر سهم ها خیلی بالاتر از این حرف ها است. منتظر ناجی نباشیم خود شرایط رو عوض کنیم. اگر فقط و فقط  یکبار این اتفاق بصورت متحد و همگانی بیفتد قطعا بعدها هم نتایج مثبتی شاهد خواهیم بود و دیگر کسی نمی تواند از سهامدار خرد سواری بگیرد.

همه با هم برای شنبه دو کار انجام دهیم: اول اینکه اگر نیاز حیاتی به پول نداریم سهم ها را به هیچ وجه برای فروش نگذاریم حتی در رنج مثبت ۵ و دوم اینکه هر کس می تواند از سهم هایی که داخل ضرر است از منفی ۵ تابلو میانگین کم کند حتی ۵۰۰ هزار تومان. اگر همه متحد شویم و شنبه نفروشیم و این فرهنگ رو جا بیندازیم که از حق دفاع کنیم چه کسی می تواند جلو ما را بگیرد.

اگر شنبه متحد باشیم و تاثیر مثبت آن را ببینیم و این کار را یک هفته ادامه دهیم قطعا شاهد نتایج فوق العاده ای خواهیم بود. اگر حقیقی سهمی نفروشد و حقوقی فروشنده باشد روز شنبه آبروی آنها که در این وضعیت فشار فروش ایجاد می کنند، می رود. پس وعده از شنبه با قدرت تمام، نفروشیم و خریدار باشیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ممل | ساعت ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۶/۱۴
0
0
پاسخ
طرف انقدر ضرر کرده که به التماس افتاده!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ