کد خبر: ۱۵۷۵۷۳
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۶/۱۵

خبر خوش نماینده مجلس مبنی بر واگذاری 5.2 میلیون خودرو به مشمولین سهام عدالت

خبر خوش نماینده مجلس مبنی بر واگذاری 5.2 میلیون خودرو به مشمولین سهام عدالت

نماینده مجلس از طرح واگذاری 5.2 میلیون خودرو به دارندگان سهام عدالت طی سه سال خبر داد و گفت: این طرح با هدف نهضت داخلی‌سازی خودرو و جبران فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی تدوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی موسوی درخصوص طرح خودرودار کردن دارندگان سهام عدالت گفت: این طرح با همکاری مشاوران اقتصادی مجلس تهیه و مقرر شده  ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو طی ۳ سال برای خانوارهای نیازمند با اولویت دهک‌های پایین جامعه و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی واگذار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فاصله طبقاتی زیادی بین فقیر و غنی جامعه ایجاد شده، اجرای این طرح می‌تواند بخشی از این فاصله را جبران کند و خانواده‌ های  مستضعف را با استفاده از ساز و کار راحت و بدون هزینه صاحب خودرو کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: جزئیات و چگونگی اجرای این طرح بعدا بصورت کامل رسانه‌ای خواهد شد. خودروسازان با استفاده از سهام سهامداران عدالت، سرمایه را افزایش خواهند داد و سایت‌ها و کارخانه‌های جدیدی در شهرهای کمتر توسعه‌ یافته و مناطق محروم ایجاد خواهند کرد.

موسوی گفت : این طرح جامع با هدف نهضت داخلی‌سازی خودرو تدوین شده و با توجه به بازتاب خبر خودرودار کردن خانوارهای نیازمند در داخل و خارج ، پیش‌بینی می‌شود در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ