کد خبر: ۱۵۷۶۰۲
۲۲:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۵

مدیر روابط عمومی سازمان بورس پس از ۴ سال تغییر کرد / معرفی جانشین

مدیر روابط عمومی سازمان بورس پس از ۴ سال تغییر کرد / معرفی جانشین

آخرین تغییر و تحولات در سازمان بورس حکایت از تغییر مدیر روابط عمومی پس از چهار سال و انتصاب مدیرعامل شرکت فرابورسی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تغییر 23 فروردین رئیس سازمان بورس و جایگزینی حسن قالیباف اصل به جای شاپور محمدی توسط شورای عالی بورس ، یاسر فلاح هم که از 10 شهریور سال 95 به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان بورس فعالیت می کرد از این سمت کناره گیری کرد تا سیاوش وکیلی به عنوان جایگزین وی معرفی شود.

وکیلی سوابق نایب رئیس هیات مدیره انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه‌ای‌، عضو هیات مدیره توسعه فناوری تحلیلگر امید، نایب رئیس هیات مدیره بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیات مدیره صندوق اختصاصی بازارگردانی گوهرفام امید، نایب‌رئیس کارگزاری بهمن، عضو هیات مدیره لیزینگ امید و مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه گوهران امید را در کارنامه کاری دارد.

همچنین فلاح در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد: پس از 48 ماه تصمیم گرفتم از سازمان‌بورس بروم اما از بازار سرمایه نخواهم رفت. از امروز بیش تر و کاربردی تر با همراهان این صفحه صحبت خواهد کرد. امیدوارم از تجربیات هم استفاده کنیم و راه و روش درست سرمایه گذاری کردن در بورس را تمرین کنیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ