کد خبر: ۱۵۷۶۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۶

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی "افق" درباره ۱۵ قرارداد فضای تبلیغاتی، نحوه شناسایی درآمد و ...

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درخصوص واگذاری ۱۵ قرارداد فضای تبلیغاتی به تامین کنندگان، نحوه شناسایی درآمد و ثبت هزینه و دلایل تاخیر در افشاء اطلاعات توضیحات تکمیلی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درخصوص واگذاری 15 قرارداد فضای تبلیغاتی به تامین کنندگان، نحوه شناسایی  درآمد و ثبت هزینه و دلایل تاخیر در افشاء اطلاعات توضیحات تکمیلی داد.

براین اساس، پیرو قرارداد 6 آذر سال 97 منعقده با سازمان صدا و سیما (تاریخ شروع قرارداد از یک فروردین 98 تا 29 اسفند سال 1401)که به موجب آن طبق تبصره یک قرارداد این اختیار به شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش داده شده که بخشی از ظرفیت های ایجادی قرارداد فوق به تامین کنندگان آن واگذار شده و علاوه بر ایجاد فرصت حضور کالای تامین کنندگان در سطح فروش، مبلغ آن با مبالغ خرید کالا از تامین کنندگان تهاتر شود.

پیش نیاز انعقاد قرارداد واگذاری فضای تبلیغاتی صدا و سیما با تامین کنندگان، تنظیم قرارداد خرید قطعی و تامین کالا جهت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. نظر به مراتب فوق این شرکت مجوز استفاده از ظرفیت ها را در صدا و سیما در قالب قرارداد به تامین کنندگان مزبور انتقال می دهد به گونه ای که پس از پخش تبلیغات در صدا و سیما برای هر یک از تامین کنندگان صورتحساب رسمی فروش صادر و از محل مطالبات آن شرکت (بابت خرید کالا) مستهلک می شود.

تاکنون این شرکت اقدام به انعقاد 15 قرارداد واگذاری فضای فروشگاهی به منظور فروش محصولات و فضای تبلیغاتی با تامین کنندگان جمعا به مبلغ 450.4 میلیارد تومان بابت سال های 98 تا 1401 کرده است. بهای تمام شده این قراردادها که شامل هزینه پرداختی بابت خرید فرصت های تبلیغاتی و کارمزد آژانس های تبلیغاتی است بطور متوسط 50 درصد رقم این قرارداد است. (محاسبات دقیق هزینه ها پس از تعیین رقم دقیق هزینه های فوق در زمان شناسایی است).

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ