کد خبر: ۱۵۷۶۰۸
۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۶/۱۶

سهام همه صنایع مورد حمایت قرار می گیرد/ تغییر شرایط شاخص
مدیرعامل بورس تهران:

سهام همه صنایع مورد حمایت قرار می گیرد/ تغییر شرایط شاخص

مدیرعامل بورس تهران از دستور کار حمایت از سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با حمایت‌های بیشتر شرایط شاخص دستخوش تغییر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صحرایی در پایان چهارمین جلسه با مدیران ارشد حقوقی به دنیای‌اقتصاد گفت: حمایت از سهامداران در این جلسات در اولویت است و قرار نیست از چند نماد خاص صرفا حمایت به عمل‌ آید و نماد‌ها و شرکت‌های دیگری هم قرار است طی روزهای آتی مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: شرکت بورس هر روز و تا زمان نیاز با مدیران ارشد حقوقی جلسه‌های حمایتی را ادامه می‌دهد. مشکل فعلی نقدشوندگی بازار است و علت اصلی برگزاری این جلسات حل مشکل است و این خبر خوش را به سهامداران می‌دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند در دستور کار بورس خواهند بود.

صحرایی درخصوص وضعیت شاخص بورس عنوان کرد: طراحی شاخص بورس به گونه‌ای بوده که برخی از نمادها تاثیر بیشتری روی آن دارند اما با حمایت‌های بیشتر شرایط شاخص دستخوش تغییر می‌شود. به سهامداران توصیه می‌کنیم تا با بررسی بیشتری اقدام به خرید سهام کنند و اسیر خبرهای مجازی و شایعات نشوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» منصف | ساعت ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۶/۱۶
0
0
پاسخ
مرسی از حمایتت مخصوصادرروز 16شهریور تاریخ خبر ..خیلی خوشحال شدیم ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ