کد خبر: ۱۵۷۷۰۵
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۶/۱۸

دو پلتفرم جدید ایران خودرو و سایپا برای سال آینده / وعده کاهش قیمت خودرو
معاون وزیر صنعت خبر داد:

دو پلتفرم جدید ایران خودرو و سایپا برای سال آینده / وعده کاهش قیمت خودرو

معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه قیمت های اخیر خودرو کاذب بوده و شکسته می‌شود از رونمایی دو پلتفرم جدید در ایران خودرو و سایپا طی نیمه دوم سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مهدی صادقی نیارکی در خصوص افزایش بی رویه قیمت ها در بازار خودرو در گفتگوی ویژه خبری گفت: قیمت ها طی دو هفته اخیر کاذب و هیجانی بوده و بی تردید شکسته خواهد شد. افرادی که در این شرایط وارد بازار شده اند حتماً زیان خواهند کرد.

وی افزود: هزینه‌های مالی در یکی از شرکت‌های خودروساز 16 درصد و در دیگری حدود 9 درصد است اما شورای رقابت برای هر کدام 5 درصد در نظر گرفته که این کمبود بالاخره در جایی بروز می‌ کند.

این معاون ادامه داد: دو پلتفرم جدید در ایران خودرو و سایپا داریم که نیمه دوم سال رونمایی خواهند شد.شرکت سایپا اولین سدان را تحت عنوان شاهین ظی سال آینده عرضه می‌کند. تعهدات معوق ایران خودرو و سایپا 41 و 72 هزار دستگاه است و تلاش قطعه سازان و سیاست گذاران موجب برطرف شدن 77 درصدی تعهدات شده و ظرفیتی مازاد در شش ماهه دوم و سال آینده خواهیم داشت.

صادقی نیارکی گفت: فضای مجازی شورای نظارتی دارد که با دستور قضایی سایت‌های قیمت گذاری خودرو متوقف شدند اما در اینستاگرام برخی صفحات که دارای دنبال کنندگان بالا هستند، هر روز اقدام به قیمت سازی می‌کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ