کد خبر: ۱۵۷۷۱۷
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۶/۱۸

کشف قیمت شرکت جدید  بازار SME با ۸ سهامدار حقیقی و ۴ حقوقی
با ۳۷۴ تومان رخ داد :

کشف قیمت شرکت جدید بازار SME با ۸ سهامدار حقیقی و ۴ حقوقی

با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام کیا الکترود شرق در تابلو شرکت های کوچک و متوسط فرابورس، هرسهم آن با مشارکت ۸ سهامدار حقیقی و ۴ حقوقی و با ۳۷۴ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام کیا الکترود شرق به عنوان پنجمین شرکت بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس (SME) انجام و هرسهم با مشارکت سهامداران حقیقی با 374 تومان در تابلوی رشد ، کشف قیمت شد.

در این رویداد به جای 16 میلیون و 146 هزار و 800 سهم در نماد "کیا" بالغ بر 14 میلیون و 196 هزار و 800 سهم معامله شد. از سوی دیگر درحالی شرط حضور سهامداران حقیقی در این عرضه مخصوص شرکت های حاضر در بازار SME ، اقدام به خرید بیش از 500 میلیون تومان بود که 8 سهامدار خرد به همراه 4 حقوقی حاضر به خرید این سهم شدند.

به این ترتیب با کشف قیمت این سهم، کیا الکترود شرق به عنوان نوزدهمین عرضه اولیه سال پس از شرکت های سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و تولید غذای دنا آفرین فدک و برق و انرژی پیوند گستر پارس وارد بازار شد.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت کیا الکترود شرق در اواخر سال 88 با هدف تولید انواع الکترودهای جوشکاری با نام تجاری Master با ظرفیت سالانه ده هزار تن الکترود با مشارکت شرکت Sharp Tools  هندوستان سازنده انواع ماشین الات خطوط الکترود فعالیت تولیدی را بصورت رسمی آغاز کرد. مرکز اصلی شرکت و کارخانه در استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، شهرک صنعتی بیدک واقع است.

فاز دوم مجتمع تولیدی با هدف تولید انواع مفتول های جوشکاری با گاز محافظ ( جوش CO2 ) با توجه به تاسیسات از قبل ایجاد شده و ظرفیت های موجود اجرا شد و در پایان سال 95 به بهره برداری رسید و سبد تولیدی محصولات قابل عرضه شرکت تکمیل شد.

در ترکیب سهامداری این شرکت 16.1 میلیارد تومانی با 35 نیروی انسانی، قربان رحیمی با 93.91 درصد سهم، زهرا داوودی با ۵ درصد، عقیل طالبی با یک درصد و محمد توزنده جانی، محمدرحیمی و داوود اردبیلی هز کدام با ۰.۰۳ درصد سهم حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ