کد خبر: ۱۵۷۷۳۷
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۶/۱۸

اطلاعات موثق محسن رضایی از نقش ۱۵۰ متخصص چتربازی در بورس !!!

اطلاعات موثق محسن رضایی از نقش ۱۵۰ متخصص چتربازی در بورس !!!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد اطلاعات موثقی دارد که بیش از ۱۵۰ متخصص چتربازی زودتر از مردم عادی می دانستند چه زمانی بورس اوج و فرود دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن رضایی که سابقه اظهار نظرهای حاشیه ساز درباره بورس دارد با انتشار مطلبی با عنوان "بازار هیجانی، نقدینگی رها شده و ضرر بازیگران کم‌ اطلاع!" در اینستاگرام اعلام کرد: وقتی اطلاعات بازار سرمایه و فرصت های اقتصادی آن به صورت یکسان برای عامه مردم شفاف نباشد عده اندکی نوسانات را زودتر پیش‌بینی و رصد می کنند به موقع وارد بازارها می شوند، سودهای بادآورده را درو می کنند و اکثریت مردمی که دیرتر وارد می شوند با زمین‌های سوخته مواجه می گردند!

بنابر اطلاعات موثق بیش از ۱۵۰ نفر در کشور هستند که متخصص چتربازی هستند. این افراد پول خود را در بانکها و یا دارایی‌های نقد شونده نگه می‌دارند و می‌دانند هر چند سال یک بار چه فرصت‌های سودآوری ایجاد می‌شود.

در مورد بورس هم طیف مذکور به خوبی پیش بینی کرده بود که این فرصت چه موقع در بورس رخ خواهد داد. با این حساب پول‌های خود را به آن سمت بردند و برداشت سودآور و قابل توجهی در سال ۹۸ از بورس داشتند و داستان این اواخر که سوددهی بورس تمام شده بود و مردم عادی به سمت بورس رفتند پایان یافت.

لذا ضرورت دارد در خصوص این نوع فعل و انفعالات مقطعی که با خود هیجان و تبعات مختلفی به بار می آورد به صورت جدی تصمیم گیری شود.

براساس این گزارش، رضایی خرداد سال جاری هم بدون اعلام آماری ، مدعی حرکت نقدینگی از بورس به سمت ارز و طلا و ملک شده و در توییتر اعلام کرده بود: نقدینگی را به سوی تولید هدایت نکردند . مار اژدها شده در بورس ، سر از بازار ارز و طلا و زمین و ساختمان در آورده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۶/۱۸
0
0
پاسخ
این نقدینگی هدیه خداوندی بود به اقتصاد ولی کفران نعمت باعث روانه شدن سرمایه ها به سمت دلار و مسکن و دلالیهای تورم زا میشود و ...
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ