کد خبر: ۱۵۷۷۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۹

توقف نماد چهار سهم دارای صف فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف نماد چهار سهم دارای صف فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم

در پایان معاملات امروز، نماد چهار شرکت دارای صف فروش برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده بسته می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم سهم بورسی به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت بهنوش برای برگزاری مجمع سالانه، جام دارو برای مجمع عادی بطور فوق العاده و دو شرکت لعابیران و پارس سرام برای مجمع فوق العاده بسته می شود.

براین اساس، یکشنبه هفته آینده "غبهنوش" برای تصویب صورت های مالی، "فجام" برای انتخاب اعضای هیات مدیره، "شلعاب، کسرام" برای افزایش سرمایه 275 و 1535 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها، تصمیم گیری می کنند.

همچنین امروز دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت سیمان ایلام به پایان می رسد. "سیلام" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 191 درصدی در مجمع فوق العاده 5 بهمن ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

بنابراین گزارش، در جریان معاملات سه شنبه شرکت های سیمان ایلام، بهنوش، جام دارو، لعابیران و پارس سرام به ترتیب با افت 4.9، 1.6 درصدی قیمت سهام، افت اندک، اندک و انک و صف فروش روبرو بوده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ