کد خبر: ۱۵۷۷۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۱۹

انتشار اوراق اختیار فروش تبعی هلدینگ بورسی برای حمایت از سهام

انتشار اوراق اختیار فروش تبعی هلدینگ بورسی برای حمایت از سهام

سرمایه گذاری غدیر با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی از سهام حمایت کامل می کند تا سهامداران در بازه ۶ ماهه از نوسانات مقطعی این سهم هراسی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری غدیر در نظر دارد با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی که با نام بیمه سهام شناخته می‌شود از سهام حمایت کامل کند. با توجه به ارزش ذاتی بالای نماد "وغدیر" و در راستای حفظ آرامش، دارندگان این سهم بیمه خواهند شد.

خرید اوراق اختیار با قیمت بسیار کمتر از قیمت سهم به سهامداران اختیار می‌دهد سهام تحت تملک را به قیمت تضمین شده در آینده به فروش برسانند.

بابک ابراهیمی معاون برنامه ریزی سرمایه گذاری غدیر گفت: ظرفیت‌های موجود در این هلدینگ چند رشته‏ ای به گونه ‏ای است که در فاز اول یازده شرکت و هلدینگ سودده زیرمجموعه در مراحل نهایی پذیرش و عرضه اولیه سهام در بورس و فرابورس هستند.

وی ادامه داد: با استفاده از ابزار بیمه، اطمینان سهامداران برای کسب بازده مورد انتظار برآورده و این ابزار مالی با حذف ریسک منجر به جلوگیری از رفتار هیجانی سهامداران در بازار سرمایه می‏ شود. سهامداران "وغدیر" می توانند با کسب سود مورد انتظار تضمین شده در بازه 6 ماهه از نوسانات مقطعی این سهم هراسی نداشته باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ