کد خبر: ۱۵۷۷۴۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۰

برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی
مدیرعامل خبر داد:

برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی "افق" از دو محل و پیش بینی رکورد افتتاح شعب

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از برنامه افزایش سرمایه یک تا دو مرحله ای ۲۳۳ درصدی از دو محل و شکستن رکورد پیش بینی شده در بودجه در افتتاح شعب طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر خسرو فخریان در حاشیه برگزاری مجمع سالانه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درخصوص برنامه افزایش سرمایه این شرکت طی سال جاری به بورس پرس گفت: درصورت موافقت هیات مدیره، سرمایه شرکت طی یک تا دو مرحله از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها به هزار میلیارد تومان (معادل 233 درصد) خواهد رسید.

وی درخصوص تفاوت فروشگاه های عادی و فرانچایز توضیح داد: در فروشگاه های فرانچایز مدیریت داخلی با فرد فرانچایز گیرنده است اما از لحاظ بحث های آموزشی و یکسان بودن در کل مجموعه بصورت یکپارچه عمل می کند در واقع بحث کارافرینی مطرح است تا برخی افراد که با سرمایه اندک تمایل به آغاز کسب و کار دارند در این مسیر قرار گرفته و از این مزیت بهره ببرند.

این مقام مسئول درباره امتیازدهی در باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان یکی از موضوعاتی است که همیشه در فروشگاه های زنجیره ای بسیار با اهمیت بوده و سال جاری توسعه این بخش بصورت جدی در دستور کار قرار دارد. مردم درصورت خرید هر 10 هزار تومان یک امتیاز کسب می کنند که در موضوعات مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

وی باتوجه به افتتاح 236 شعبه طی سال جاری درخصوص پیش بینی میزان افتتاح شعب تا پایان سال به بورس پرس گفت: مدیریت شرکت در برنامه توسعه فروشگاه ها بطور متوسط افزودن 300 فروشگاه در سال را در نظر گرفته اما انتظار می رود طبق روند سال های گذشته، رکورد پیش بینی شده در بودجه برای افتتاح شعب شکسته شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ