کد خبر: ۱۵۷۷۶۱
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۶/۱۹

فاز سوم پروژه زیرمجموعه

فاز سوم پروژه زیرمجموعه "پترول" راه اندازی شد/ برنامه تولید تا پایان سال

زیرمجموعه "پترول" از بهره برداری فاز سوم پروژه واحد اوره و برنامه ریزی سقف تولید۴۲۰ هزار تن ماهانه تا پایان سال خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از بهره برداری فاز سوم پروژه واحد اوره و برنامه ریزی سقف تولید ۴۲۰ هزار تن ماهانه تا پایان سال خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، محسن محمودی مدیرعامل "شلرد" اعلام کرد: فاز سوم پروژه کود شیمیایی اوره لردگان شامل پیش راه اندازی، تولید آزمایشی و راه اندازی واحد اوره در هفته گذشته به انجام رسید و اولین گرانول های اوره در انبار ذخیره سازی و واحد تولید اوره که بخش نهایی پروژه بود در مدار تولید قرار گرفت.

درحالی راه اندازی فازهای اول و دوم شامل یوتیلیتی و سرویس جنبی و واحد تولید آمونیاک طی سالقبل وجاری انجام شد که محدودیت های گوناگونی از جمله تحریم ها و عدم همکاری سازندگان خارجی را در زمان راه اندازی تجهیزات حساس کارخانه و همزمانی شروع بیماری کرونا با فاز راه اندازی پشت سر نهادیم.

ظرفیت واحد تولید اوره حدود ۱۰۷۵ هزار تن در سال بوده و با پیش بینی انجام شده برای تولید با ۶۰ درصد ظرفیت ماهانه تا سقف ۴۲۰ هزار تن تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. عملیات اجرای این پروژه بزرگ با ثبت رکورد ۲۸ میلیون نفر ساعت بدون حادثه همراه بوده است.

بنابراین گزارش، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان 65.9 درصد سهام این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس را در اختیار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ