کد خبر: ۱۵۷۷۸
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۷/۱۳

ترکیب خریداران ۲۰ میلیون سهم
بورس پرس خبر می دهد:

ترکیب خریداران ۲۰ میلیون سهم "غفارس"مشخص شد/ زمان عرضه "کتوکا" نامعلوم

ترکیب خریداران حقیقی و حقوقی ۲۰ میلیون سهم پگاه فارس مشخص شد . زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام صنایع نسور توکا هم تا به امروز نامعلوم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عرضه اولیه 10 درصد سهام شیر پگاه فارس که دیروز با کشف قیمت 245 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات فرابورس انجام شد، از 20 میلیون سهم قابل عرضه، 10 میلیون برای کارگزاران و 10 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین ( با سهمیه هر کد 450 سهم ) تخصیص داده شد.

براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس نشان می دهد این تعداد سهام توسط 26 هزار و 923 سهامدار حقیقی و 134 سرمایه گذار حقوقی خریداری شده است. همچنین سهم حقیقی ها از کل این عرضه 19 میلیون و 146 هزار و 850 سهم و حقوقی ها 853 هزار و 150 سهم بود.

امروز نیز در برابر تشکیل صف خرید بیش از 21 میلیونی برای خرید سهام " غفارس" ، طی 1.5 ساعت اول معاملات کمتر از 59 هزار سهم داد و ستد شده و بهای هرسهم با 5 درصد رشد به 257 تومان رسیده است.

پیگیری ها از زمان عرضه اولیه 10 درصد صنایع نسور توکا هم حکایت از آن دارد که تا کنون روزی برای این واگذاری تعیین نشده و احتمال عرضه اولیه 7 میلیون و 200 سهم این شرکت کوچک فرابورسی در آخر هفته اندک است. بنابراین عرضه اولیه هفتمین شرکت جدید بازار سهام احتمالا" در هفته بعد یا شاید هم در هفته های آتی خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ