کد خبر: ۱۵۷۷۸۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۱

۴ پیشنهاد جهت رونق بورس/ حقیقی ها در حمایت از بازار بهتر از حقوقی ها هستند
سهامدار حقیقی به بورس پرس اعلام کرد:

۴ پیشنهاد جهت رونق بورس/ حقیقی ها در حمایت از بازار بهتر از حقوقی ها هستند

سهامدار حقیقی با ارائه چهار پیشنهاد جهت رونق بورس کفت: اگر حقیقی ها حمایت شوند بهتر از حقوقی ها به بازار رونق می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن ذوالفقاری با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از ریزش بورس به بورس پرس اعلام کرد: فرصت های سازمان بورس، یکی یکی از بین رفتند و نه تنها مشکلی حل نشد بلکه اعتماد در بازار هم کمرنگ تر شد.

در چند روز اخیر نامه ها و گزارشات مختلفی جهت رونق بازار ارائه می شود اما متاسفانه بکار گرفته نشده یا به درستی اجرا نمی شوند. از ابتدا با خرید حقوقی ها در پایین ترین قیمت، فایده ایی نداشت و مشاهده شد این وضعیت نتیجه همان خریدهای اشتباه و فرصت سوزی های قبلی است. لذا در صورت اجرای چهار پیشنهاد جهت رونق بورس، حقیقی ها بهتر از حقوقی به بازار رونق خواهند داد:

۱- به دارندگان سهام عدالت حاضر در بورس به اندازه 60 درصد سهام عدالت اعتبار خرید سهام بدهید. این تصمیم نه تنها موجب کاهش ترس و استرس سهامداران می شود که هیچ اثر تورمی در اقتصاد هم ندارد.

۲- به اندازه 50 درصد پرتفوی سهامداران حقیقی اعتبار سه و شش ماهه اعطا شود تا بتوانند با کم کردن میانگین قیمت به آینده بازار امیدوار تر باشند. این حجم خرید موجب تقویت بازار و رونق بازار می شود و از کاهش بیشتر قیمت و تشکیل صف های طولانی جلوگیری می کند.

۳- بسیاری از سهامداران به دلیل عدم توانایی فروش سهام نتوانستند سهام پالایش یکم را خریداری کنند. لذا اعطای سهم پالایش دوم با ضمانت بخشی از سهام پرتفوی می تواند از این استرس کاسته و سهامداران را به ماندن در بورس تشویق کند.

۴- با ابزاری مانند کاهش دامنه نوسان ،افزایش حجم مبنا و .... نیز می توان بسیاری از مشکلات هیجانی حاکم بر بازار را ازبین برد.

بورس یکی از نقاط جذاب ماه ها و سال های آتی سرمایه گذاری مردم خواهد بود و این ریزش نمی تواند آنها را از جذابیت های این بازار دور کند. چرا که سال ها پیش همین اتفاقات و حوادث در بازار ارز اتفاق افتاد و امروزه همه به دنبال سرمایه گذاری در ارز و سکه هستند. قطعا بورس می تواند جایگزین بسیار خوبی برای ارز، سکه و مسکن باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» چوبین | ساعت ۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۶/۲۱
2
0
پاسخ
حقوقی ها، در جهت سود خودشون، هماهنگ با هم ساعت 10 و 12 دقیقه، صف های فروش درست کردند و به سهامداران ترس را القا کردند.

باید کانون سهامداران حقیقی در جهت صیانت از حق و حقوق سهامداران خرد و حقیقی تشکیل شود.
» ابراهیم حقیقت | ساعت ۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۶/۲۱
2
0
پاسخ
سلام آقا اجازه منم پیشنهاداتی دارم
۱ـ برای جلوگیری از ریزش و بازگشت اعتماد عمومی به بازار به وضعیت سیستم معاملاتی رسیدگی شود سیستم ما طوریه که در روزهای منفی بازار بدون کوچکترین ایرادی مثل بنز کار میکند اما در روزهای مثبت به سرش سنگ میفتد
۲ـ کارگزاریهایی که بطور گسترده و بصورت هدفمند دست به فروش زدند جریمه شوند و ایضا حقوقی ها
۳ـ نوشداروی بعد از مرگ سهراب نباشید.
» اکبر | ساعت ۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۶/۲۱
1
0
پاسخ
تنها راه رونق بورس ثبات قوانین است. هر روز و هر ساعت یک نفر یک پیشنهاد می دهد و این باعث بی ثباتی در بورس می شود. در کشورهای پیشرفته قوانین ثابت است و هر لحظه تغییر نمی کند.
» علیرضا | ساعت ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
پاسخ
به نظر من بهترین راه برای حمایت از بازار سرمایه استفاد از سهامدارانی است که سهام را برای بلند مدت خریداری نمایند . برای این کار می بایست مانند بعضی از کشورها عمل کرد که برای اقامت دادن به خارجی ها از آنها میخواهند که مبلغی را به مدت ۵ سال در بورس سرمایه گذاری کنند بجای این که اجازه خرید ملک بدهند که ا باعث افزایش ملک در کشور شود.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ