کد خبر: ۱۵۷۷۹۷
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۶/۲۰

فاز اول کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد

فاز اول کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد

فاز اول خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی کارخانه لوازم خانگی مادیران بطور رسمی توسط رئیس جمهور افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارخانه لوازم خانگی مادیران بطور رسمی در بیست و سومین مراسم افتتاح پروژه های ملی توسط رئیس جمهور افتتاح شد .

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که سالها hست با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال در بازار تلویزیون ایران فعالیت دارد جهت توسعه سبد محصولات و ارائه با کیفیت لوازم خانگی به مصرف کنندگان ایرانی، اقدام به ساخت و راه اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرده است.

در دی سال ۹۶ طی مراسم کلنگ زنی با حضور وزیر ارتباطات این پروژه رسما آغاز شد و امروز با تکمیل خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی این کارخانه توسط رئیس جمهور فاز اول این کارخانه افتتاح شد.

محمود قهاری مدیر عامل لوازم خانگی مادیران در ابتدای این آیین گفت: اکنون پس از یک سال و نیم تولید به بهره برداری رسیده و افتخار داریم فاز اول کارخانه را افتتاح کنیم و پیش بینی می کنیم تا سال ۱۴۰۰ فاز دوم نیز بطور کامل افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کارخانه لوازم خانگی مادیران در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان راه اندازی شده و بزرگترین کارخانه فعال در این صنعت در استان البرز بشمار می آید. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد و زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر نیروی کار بطور مستقیم و تا ۱۵۰۰ نفر بطور غیر مستقیم را فراهم کرده که این تعداد تا پایان سال به ۸۰۰ نفر نیروی مستقیم خواهد رسید.

شرکت لوازم خانگی مادیران، انواع محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین های لباسشویی و انواع کولر گازی را با به روزترین فناوری تولید و عرضه می کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ